lauantai 26. tammikuuta 2019

Kirjahyllyn aarteita

Osallistun tänä vuonna näköjään useampaankin lukuhaasteeseen. Helmet-lukuhaastetta jatkan lähes entiseen tapaan. Luen ja sen jälkeen katson, mihin kohtaan teos sopisi. Vanhoista tavoistani poiketen olen kuitenkin jo pariin kohtaan laittanut suunnitelmia. 

Mennään metsään - ja runohaasteen ohella osallistun Kirjasähkökäyrän Main emännöimään Kirjahyllyn aarteet -haasteeseen. Olen viime vuosina karsinut kirjojen ostamista, mutta vielä löytyy hyllystä lukemattomia aarteita. Pinosin kiinnostavimmat. Jospa noista muutaman saisin luettua - Aleksis Kivi -kirjat ja Hugo Simbergin nyt ainakin. 



2 kommenttia:

  1. Onpas hyviä kirjoja pinossa. Mukavaa, että innostuit pölyyttämään kirjahyllyä. Tykkäsin Pelon kirjasta, samoin Nevanlinnan Mariesta.. Heikkisen kirjat ovat hulvattomia. Irvingin Minä olen monta löytyy blogistani.

    VastaaPoista
  2. Sinulla on varmasti hyviä lukuelämyksiä tiedossa. Olen lukenut noista kaksi: Riikka Pelon ja Antti Heikkisen. Molemmat hyviä, suosittelen.

    VastaaPoista